FANDOM

GronEdit

Rasa: czloviek

Vyszka: 190cm

Pohlavi: Chlop

Wypado jak wielka gora swaluv a sadla na pirszy pohled neiwypado moc inteligentnie ale jak se rozzlosci poradzi golom rynkom drcic kamini. 

Ludzie onim praviom ze je kapke vczorajszy a naivny, pravda je asi kajsi indzi ukryto. Udajne jak byl "maly" tak na glove mu spadly toczki z glinom a od tej doby je taki.

Je malo muvny ale to byje asi kvuli tej histori z toczkami.

Robi tercjan w szkole magie w Úpatí. 

Tłósty JurekEdit

Hostinski v Úpatí, od niego dostala Edith quest z kabanosami.

GrupcioEdit

Rasa: Czloviek - Horal

Vyszka: 175cm

Pohlavi: chlop

Hospodski v Orlově Jedyny z Orlova, co se (aspon podle jego slow) chowie normalnie. Mo syna Šíleného Ivana.

ErnyEdit

Rasa: czloviek

vyszka: 159cm

pohlavi: chlop

Manzel elfki, mo 2 dziecek jedno male cca rok a drugi kolem 5rokuv. Vyhlaseny masorz v Orlově dodovo kabanosy i do hlavniho miasta tak i do Upati. Zachowuje sie bardzo podejrzanie. 

Czestny chlop terminy dodrzuje striktnie, je pyszny na svojom robote.

Šílený IvanEdit

Rasa: czloviek

Vyszka: 165

pohlavi: chlop Synek Grupcia. Zderzil do lasa jakisi 3 tydnie niz se o nim druzina popiyrsze dowiedziala.

vypado jak krzovak dlugi kutdnate rozcuchane vlosy, fusy asi tak 10cm dlugi a docela zapacha.

Je to jeden z byvalych mnichuv niz do vyciepali ze zakona za rouhani, teraz chodzi po okolnich lasach a chroni sviat przed vesnicom. Vierzy v to ze zadrzy zlo ve vesnicy aby se neirozsirilo do okolnich krajiny. 

Posledni dobo zmienil vzhled na dostak polamanego a obolalego, na pirszy pohled vypado jako mrtvola ale tym ze se pohybuje a mowi se to vyluczuje. Vypado tak po srazce z vozym kiery voniol kabanosami...

Franek - tyn mnichEdit

KájaEdit

Rasa: elf

Theurg, co nas mo zbawic prizraku, kierymu se zapodobalo w klasztorze u Orlova. Sraz z nim momy za 4 dni w klasztorze, momy prziniysc zlotom tabulke, owce a rubinowe oko.